Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
4., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.)
Expert
reklama a propagace psychologie reklamy marketingová komunikace
kolektivní monografieSignatura C 348.156 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 4., rozš. a aktualiz. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002340889 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 159.98:659.1 , 658.8:316.77 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1