Počet záznamů: 1  

Současné trendy ve vzdělávání

  1. SYS0121259
    LBL
      
    01186cam^a2200289^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231108135542.4
    007
      
    ta
    008
      
    950407s1995----xr-----f------------cze--
    015
      
    $a cnb000093626
    020
      
    $a 80-85853-06-X (brož.)
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d CBA001
    041
    0-
    $a cze $a eng $a ger $a slo $b eng $b ger
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.01:007 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0 $2 MRF
    080
      
    $a (062.552) $2 MRF
    245
    00
    $a Současné trendy ve vzdělávání = $b Heutige Trends in der Bildung = Today's trends in education / $c editor Petr Chrdle
    246
    31
    $a Today's trends in education
    246
    31
    $a Heutige Trends in der Bildung
    260
      
    $a Praha : $b KAVA-PECH, $c c1995
    300
      
    $a 203 s. : $b il. ; $c 20 cm
    500
      
    $a Sborník přednášek z 5. pražské konference o kybernetické pedagogice EDUTECH '94 uspořádané ve dnech 23. až 25. 8. 1994 v Praze
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie
    546
      
    $a Text též německy, slovensky, anglicky
    546
      
    $a Anglický a německý souhrn
    550
      
    $a Vydavatel: Akademia Libroservo
    650
    07
    $a vzdělávání $y 20. století $7 ph127311 $2 czenas
    650
    07
    $a kybernetická pedagogika $7 ph441065 $2 czenas
    655
    -7
    $a sborníky $7 fd163935 $2 czenas
    700
    1-
    $a Chrdle, Petr, $d 1946- $7 jn19990009859 $4 edt
    710
    2-
    $a Akademia Libroservo $7 kn20010711015 $4 pbl
    711
    2-
    $a EDUTECH (konference) $n (5. : $d 1994 : $c Praha, Česko) $7 kn20020906001
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:5cfa46d0-da69-11ec-a96b-005056827e52 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.