Počet záznamů: 1
Vyd. 1. - V Olomouci : Periplum, 2007 - 142 s. ; 20 cm
ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.)
Studie a analýzy ;
Šaradín, Pavel, - Sestavovatel, kompilátor
politický marketing politická kampaň volební kampaň volby
studie sborníkySignatura C 333.661 Umístění 324 - Volby Údaje o názvu Politické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje V Olomouci : Periplum, 2007 Fyz.popis 142 s. ; 20 cm ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001795256 Edice Studie a analýzy ; sv. 6 Poznámky "Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l.. Část. přeloženo z angličtiny a polštiny? Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglická resumé Dal.odpovědnost Šaradín, Pavel, 1969- (Sestavovatel, kompilátor)
Předmět.hesla politický marketing * politická kampaň * volební kampaň * volby Forma, žánr studie * sborníky Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 324:342.849.2 , 324 , (048.8) , (082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 324 - Volby Druh dok. KNIHY Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1