Počet záznamů: 1
Marketing a PR v architektuře
Váňa, Radek, 1974- - Autor
Vydání první - 172 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-908740-3-9
Archizoom ;
architektonické ateliéry architektonické projekty marketingový management public relations firemní prezentace
příručkySignatura C 418.285 Umístění 72.0 - Teorie architektury. Dějiny architektury. Slohy a styly Údaje o názvu Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci / Radek Váňa Záhlaví-jméno Váňa, Radek, 1974- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel [Praha] : Idealab, [2023] Copyright ©2023 Fyz.popis 172 stran : barevné ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-908740-3-9 Číslo nár. bibl. cnb003568162 Edice Archizoom ; 2 Poznámky Terminologický slovník. Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím informacím Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla architektonické ateliéry * architektonické projekty * marketingový management * public relations * firemní prezentace Forma, žánr příručky Konspekt 72 - Architektura MDT 72.022.82 , 72.012.1 , 658.8:005 , 659.4 , 316.776:005.71 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 72.0 - Teorie architektury. Dějiny architektury. Slohy a styly Druh dok. KNIHY Užitečné marketingové a PR nástroje i strategie, které se dají uplatnit při prezentaci architektonických projektů. Příručka. Zdroj anotace: NKPNačítání…
Počet záznamů: 1