Počet záznamů: 1  

Marketing


  1.  Kalka, Regine - Autor
    Praha : Grada, 2003 - 110 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0413-7
    Poradce pro praxi
      Mäßen, Andrea, - Autor
     marketing  strategický marketing
     příručky
    Údaje o názvuMarketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen
    Záhlaví-jméno Kalka, Regine (Autor)
    Vyd.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis110 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-247-0413-7
    Číslo nár. bibl.cnb001251022
    Edice Poradce pro praxi
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyPřeloženo z němčiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálMarketing
    Dal.odpovědnost Mäßen, Andrea, 1968- (Autor)
    Předmět.hesla marketing * strategický marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 658.8.012.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak získávat informace o trhu; - jak poznat silné a slabé stránky vlastní firmy; - jak určit, jaké produkty a služby nabízet; - jak najít své zákazníky; - jak stanovit ceny, rabaty, platební a dodací podmínky; - jakou účinnou tržní strategii zvolit; - jak konkurovat nízkým cenám tržních rivalů; - jak podporovat prodej a komunikovat se zákazníky; - jak posilovat věrnost zákazníků; - jak snížit náklady na získávání zákazníků; - a další praktické rady nejen pro manažery, podnikatele a živnostníky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.