Počet záznamů: 1  

Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením

  1. SYS0659749
    LBL
      
    02878nam-a2200781-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230527040556.9
    007
      
    ta
    008
      
    160502s2016----xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002795380
    020
      
    $a 978-80-244-4921-0 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)951554294
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    043
      
    $a e-xr--- $a a-cc---
    045
      
    $a y-y-
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 316.344.6-056.263-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 376 $2 MRF
    080
      
    $a 37.04 $2 MRF
    080
      
    $a 159.955 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 159.954 $2 MRF
    080
      
    $a 615.851:7.02 $2 MRF
    080
      
    $a 37.032:72/79 $2 MRF
    080
      
    $a 37.013.42:001.891 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (510) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Potměšilová, Petra, $d 1974- $7 xx0132261 $4 aut
    245
    10
    $a Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením / $c Petra Potměšilová
    250
      
    $a 2. vydání
    264
    -1
    $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2016
    300
      
    $a 197 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Monografie
    500
      
    $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Monografie přináší poznatky o způsobu zpracování nejednoznačného výtvarného podnětu a reakcích na něj u dětí se sluchovým postižením ve věku 8-12 let. Cílem publikace je na základě informací z dostupných odborných pramenů a předchozích výzkumů vytvořit výtvarnou úlohu, díky níž by bylo možné popsat případné odlišnosti ve výše zmíněném zpracování a reakci ve vztahu k intaktní populaci. Tyto poznatky by pak měly být převedeny do praxe, a stát se tak základem pro revizi některých výchovně-vzdělávacích postupů u žáků se sluchovým postižením. Pro naplnění cílů publikace byl vybrán kvalitativní výzkum, metoda zakotvené teorie, která umožňuje analýzu nového jevu. Kvalitativní výzkum byl doplněn popisnou statistikou. Získané informace byly dány do kontextu dostupných teoretických poznatků. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024449210 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České a anglické resumé
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    650
    07
    $a sluchově postižené děti $z Česko $7 ph116186 $2 czenas
    650
    07
    $a sluchově postižené děti $z Čína $7 ph116186 $2 czenas
    650
    07
    $a speciální pedagogika $7 ph116230 $2 czenas
    650
    07
    $a speciální vzdělávací potřeby $7 ph754025 $2 czenas
    650
    07
    $a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a kreativita $7 ph121937 $2 czenas
    650
    07
    $a arteterapie $7 ph118622 $2 czenas
    650
    07
    $a artefiletika $7 ph118621 $2 czenas
    650
    07
    $a sociálněpedagogický výzkum $y 21. století $7 ph659002 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    710
    2-
    $a Univerzita Palackého. $b Cyrilometodějská teologická fakulta $7 kn20010709370 $4 pbl
    810
    2-
    $a Univerzita Palackého. $t Monografie
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.