Počet záznamů: 1
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie
Hán, Jan, 1973- - Autor
Vydání první - 351 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7552-253-5
Beránek, Martina, - Autor Belešová, Stanislava - Autor Mrkos, Dan, - Autor Studnička, Petr, - Autor Frascona' Sochůrková, Martina - Autor
hotelnictví ubytovací zařízení hotely management
kolektivní monografieSignatura C 358.378/2 Umístění 640 - Hotelnictví. Veřejné stravování Údaje o názvu Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Svazek druhý, Ubytovací služby / Jan Hán, Martina Beránek, Stanislava Belešová, Dan Mrkos, Petr Studnička, Martina Sochůrková Část názvu Ubytovací služby Záhlaví-jméno Hán, Jan, 1973- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Wolters Kluwer, 2016 Fyz.popis 351 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7552-253-5 Číslo nár. bibl. cnb002796036 Poznámky Pod názvem: Vysoká škola hotelová v Praze Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Beránek, Martina, 1964- (Autor)
Belešová, Stanislava (Autor)
Mrkos, Dan, 1949- (Autor)
Studnička, Petr, 1983- (Autor)
Frascona' Sochůrková, Martina (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola hotelová v Praze (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla hotelnictví * ubytovací zařízení * hotely * management Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 640.4 - Hotelnictví. Stravování MDT 640.4 , 640.41/.42 , 640.41 , 005 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 640 - Hotelnictví. Veřejné stravování Druh dok. KNIHY Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vlastnostech ubytovacích zařízení a jejich služeb, pojednává o ekonomicko-manažerských aspektech realizace ubytovacích služeb a poukazuje na vybraná technická a technologická řešení. V neposlední řadě pokrývá také některé aktuální výzvy a náměty z oblasti hotelového marketingu a prodeje. Kniha přináší nejen aktuální pohledy, pojetí a statistiky současného stavu výše uvedených oblastí, ale snaží se také přinášet náměty aplikace nových, mnohdy jen zatím pilotně zaváděných metod a nástrojů v oblasti hotelového developmentu, procesního řízení, marketingu apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1