Počet záznamů: 1  

Pedagogika pro učitele

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    2., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 456 s. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3357-9 (brož.)
    Pedagogika
      Vališová, Alena, - Editor - Autor   Kasíková, Hana, - Editor - Autor   Bureš, Miroslav, - Autor
     pedagogika
     učebnice vysokých škol  kolektivní monografie
    SignaturaC 341.070
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *04.11.2024)C 341.070   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.11.2024)C 341.070 v2   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 341.070 v3   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 341.070 v1   

    Údaje o názvuPedagogika pro učitele / A. Vališová, H. Kasíková (eds.) ; autorský kolektiv Miroslav Bureš ... [et al.]
    Údaje o vydání2., rozš. a aktualiz. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis456 s. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3357-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002146011
    Edice Pedagogika (Grada)
    PoznámkyDotisk 2012
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Vališová, Alena, 1954- (Editor) (Autor)
    Kasíková, Hana, 1952- (Editor) (Autor)
    Bureš, Miroslav, 1979- (Autor)
    Předmět.hesla pedagogika
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 37.01 , (075.8) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102146011_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Pedagogika pro učitele
    Pedagogika pro učitele
    Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.