Počet záznamů: 1
Scott, David Meerman - Autor
Vyd. 1. - Brno : Zoner Press, 2008 - 272 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.)
Encyklopedie Zoner Press
internetový marketing public relations internetová reklama internetová komunikace
příručkySignatura C 337.170 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků / David Meerman Scott ; [překlad Jitka Plchotová] Záhlaví-jméno Scott, David Meerman (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Zoner Press, 2008 Fyz.popis 272 s. ; 23 cm ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001803721 Edice Encyklopedie Zoner Press Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál New rules of marketing and PR Předmět.hesla internetový marketing * public relations * internetová reklama * internetová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 , 659.4 , 659.19 , 316.772:004.738.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200806/contents/nkc20081803721_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1