Počet záznamů: 1  

Praktické využití aktivizačních metod ve výuce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kotrba, Tomáš - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, 2007 - 186 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-87029-12-1 (brož.)
      Lacina, Lubor, - Autor
     vzdělávací systémy  střední školy  inovace ve vzdělávání  vyučovací metody  kooperativní učení  učitel a žák
    aktivizační metody ve výuce
     metodické příručky
    SignaturaC 327.881
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Praktické využití aktivizačních metod ve výuce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *08.11.2024)C 327.881   

    Údaje o názvuPraktické využití aktivizačních metod ve výuce / Tomáš Kotrba, Lubor Lacina
    Záhlaví-jméno Kotrba, Tomáš (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, 2007
    Fyz.popis186 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-87029-12-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001726659
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Lacina, Lubor, 1969- (Autor)
    Předmět.heslaaktivizační metody ve výuce
    Předmět.hesla vzdělávací systémy - Česko * střední školy - Česko * inovace ve vzdělávání - Česko * vyučovací metody - Česko * kooperativní učení - Česko * učitel a žák - Česko
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.31-048.87 , 37.09 , 373.5/.6+377.1/.3 , 37.0:001.895 , 37.091.3 , 37.064.2 , (437.3) , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Praktické využití aktivizačních metod ve výuce
    Aktivizační metody kladou důraz na samostatnou práci studentů a jejich kooperaci s učitelem, což vede k jejich vyšší participaci ve výuce. Primárním cílem těchto metod je přeměna pasivních studentů (posluchačů) v partnery, kteří se přímou zkušeností naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních frontálních výukových metod. Kniha se zabývá aktivizačními metodami, jež autoři nepopisují pouze z teoretického hlediska. Najdete v ní příklady z praxe, praktické návody a doporučení k realizaci jednotlivých metod. Cílem autorů bylo napsat „učitelskou příručku“, která podpoří proces zavádění a využívání aktivizačních metod na školách všech stupňů v České republice. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.