Počet záznamů: 1  

The Advertising age

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    New York : Fitzroy Dearborn, 2003 - xi, 1181-1873 s. : il. ; 29 cm
    ISBN 1-57958-172-2
      McDonough, John - Editor   Egolf, Karen - Editor   Reid, Jacqueline V. - Editor
     reklama a propagace  dějiny reklamy
     encyklopedie
    SignaturaB 44.402/3
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 44.402/3   

    Údaje o názvuThe Advertising age : encyclopedia of advertising. Volume 3, P-Z / editors, John McDonough and the Museum of Broadcast Communications, Karen Egolf ; illustration editor, Jacqueline V. Reid
    Vyd.údajeNew York : Fitzroy Dearborn, 2003
    Fyz.popisxi, 1181-1873 s. : il. ; 29 cm
    ISBN1-57958-172-2
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost McDonough, John (Editor)
    Egolf, Karen (Editor)
    Reid, Jacqueline V. (Editor)
    Dal.odpovědnost Museum of Broadcast Communications (Jiná role)
    Předmět.hesla reklama a propagace * dějiny reklamy
    Forma, žánr encyklopedie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1(091) , 659.1 , (031)
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Produced by an international team of more than 200 advisors and contributors, working under the auspices of Advertising Age, the Museum of Broadcast Communications in Chicago, and the Hartman Center for Sales, Advertising, and Marketing History at Duke University, this groundbreaking work is the first and only definitive A-Z reference to a central and endlessly fascinating aspect of our consumer society. Featuring nearly 600 extensively illustrated entries, The Advertising Age Encyclopedia of Advertising provides detailed historic surveys of the world's leading agencies and major advertisers, as well as brand and market histories; it also profiles the influential men and women in advertising, overviews advertising in the major countries of the world, covers important issues affecting the field, and discusses the key aspects of methodology, practice, strategy, and theory. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.