Počet záznamů: 1  

Regionální a mezinárodní marketing


  1.  Lacina, Karel, 1943- - Autor
    Vyd. 1. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 - 136 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7041-929-6
      Kala, Tomáš - Autor
     teritoriální marketing  mezinárodní marketing
     učebnice vysokých škol
    Regionální a mezinárodní marketing
    Údaje o názvuRegionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala
    Záhlaví-jméno Lacina, Karel, 1943- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2003
    Fyz.popis136 s. ; 21 cm
    ISBN80-7041-929-6
    Číslo nár. bibl.cnb001296909
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky300 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Kala, Tomáš (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
    Předmět.hesla teritoriální marketing * mezinárodní marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 332.146 , 658.8:339.564 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Regionální a mezinárodní marketing
    Kniha pojednává o využívání zásad regionálního marketingu v regionální politice členských států EU a ČR. Ve druhé části napsané ing. Kalou jsou objasněny hlavní zásady mezinárodního marketingu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.