Počet záznamů: 1
Regionální a mezinárodní marketing
Lacina, Karel, 1943- - Autor
Vyd. 1. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 - 136 s. ; 21 cm
ISBN 80-7041-929-6
Kala, Tomáš - Autor
teritoriální marketing mezinárodní marketing
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala Záhlaví-jméno Lacina, Karel, 1943- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 Fyz.popis 136 s. ; 21 cm ISBN 80-7041-929-6 Číslo nár. bibl. cnb001296909 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky 300 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Kala, Tomáš (Autor)
Dal.odpovědnost Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
Předmět.hesla teritoriální marketing * mezinárodní marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 332.146 , 658.8:339.564 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha pojednává o využívání zásad regionálního marketingu v regionální politice členských států EU a ČR. Ve druhé části napsané ing. Kalou jsou objasněny hlavní zásady mezinárodního marketingu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1