Počet záznamů: 1
Sálová, Anna - Autor
2. aktualizované a rozšířené vydání - 349 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm
ISBN 978-80-251-5017-7
Veselá, Zuzana, - Autor Raková, Michaela, - Autor
reklamní texty marketingová komunikace internetový marketing WWW stránky
příručkySignatura C 398.012 Umístění 659 - Propagace. Reklama Pobočka Kde najdu? Info Signatura Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 01.11.2024) C 398.012
Churaň, Jiří - Author
Praha : Libri, 2001 - 255 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7277-072-1, ISBN 80-7277-073-X
stavební fyzika stavební konstrukce projektové návrhyTitle statement Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková Portion of title Pište texty, které prodávají Main entry-name Sálová, Anna (Author) Edition statement 2. aktualizované a rozšířené vydání Publication V Brně : Computer Press, 2020 Phys.des. 349 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm ISBN 978-80-251-5017-7 National bibl. num. cnb003264590 Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note Český text Another responsib. Veselá, Zuzana, 1987- (Author)
Raková, Michaela, 1976- (Author)
Subj. Headings reklamní texty * marketingová komunikace * internetový marketing * WWW stránky Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.131.2 , 658.8:316.77 , 658.8:004.738.5 , 004.738.1 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1