Počet záznamů: 1  

Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Dombrovská, Michaela, 1976- - Autor
    První vydání - 149 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-3969-7
    2011-2020
     informační společnost  vzdělávací politika  informační výchova  informační gramotnost  funkční gramotnost  klíčové kompetence  vzdělávací programy
     monografie
    SignaturaC 385.967
    Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 385.967   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 385.967 v1   

    Údaje o názvuInformační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma : návod na tvorbu koncepčních dokumentů v oblasti informačního vzdělávání / Michaela Dombrovská
    Záhlaví-jméno Dombrovská, Michaela, 1976- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2018
    Fyz.popis149 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-246-3969-7
    Číslo nár. bibl.cnb003061458
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla 2011-2020 * informační společnost - Česko - 2011-2020 * vzdělávací politika - Česko - 2011-2020 * informační výchova - Česko - 2011-2020 * informační gramotnost - Česko - 2011-2020 * funkční gramotnost - Česko - 2011-2020 * klíčové kompetence - Česko - 2011-2020 * vzdělávací programy - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4 - Sociální procesy
    MDT 316.42:007 , 37.014.5 , 37.03:[007+004] , 37.03 , 371.214 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    Druh dok.KNIHY
    Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma
    Informační gramotnost jako veřejný zájem, politika a norma
    Monografie propojuje obory informační věda, veřejná politika a právo v rámci tématu rozvíjení informační gramotnosti, respektive informačního vzdělávání na základě systémové teorie. S pomocí zakotvené teorie a teorie rámování agend dospívá k formulaci teoretického předpokladu vln vývoje gramotností a k návrhu metodiky tvorby koncepcí pro oblast informačního vzdělávání na různých stupních, úrovních a institucích v České republice. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.