Počet záznamů: 1  

Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole

  1. SYS0741605
    LBL
      
    01795nam-a2200493-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529222809.2
    007
      
    ta
    008
      
    171012s2017----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002941160
    020
      
    $a 978-80-88163-72-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1015187826
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 373.3.011.3-052-056.49 $2 MRF
    080
      
    $a 316.344.6-056.26/.3-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 616.89-008.447 $2 MRF
    080
      
    $a 37.04 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.362.1-055.52-055.62 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    080
      
    $a (0:82-32) $2 MRF
    100
    1-
    $a Divoká, Jana, $d 1975- $7 osa2017967167 $4 aut
    245
    10
    $a Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole / $c Jana Divoká a kol.
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Praze : $b Pasparta, $c 2017
    300
      
    $a 135 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Obálkový podnázev: z pohledu dítěte, rodiče a učitele
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum "problémového chování" (nejen) ve škole.Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy "problémového chování" ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788088163725 $2 Městská knihovna v Praze
    650
    07
    $a problémoví žáci $7 ph274386 $2 czenas
    650
    07
    $a děti se zdravotním postižením $7 ph116745 $2 czenas
    650
    07
    $a poruchy chování $7 ph124386 $2 czenas
    650
    07
    $a podpůrná opatření (vzdělávání) $7 ph889939 $2 czenas
    650
    07
    $a speciální vzdělávací potřeby $7 ph754025 $2 czenas
    650
    07
    $a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas
    650
    07
    $a rodiče a děti $7 ph116053 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    655
    -7
    $a příběhy $7 fd133204 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.