Počet záznamů: 1
Komplexní hodnocení kvality řízení ve vybraných organizacích veřejné správy ČR a SR
Měrtlová, Libuše - Autor
Vydání: první - 160 stran : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm
ISBN 978-80-7204-931-8
21. století
veřejná správa veřejná správa management veřejné správy management veřejné správy
kolektivní monografieSignatura C 369.433 Umístění 35 - Veřejná správa. Státní správa. Vojenství. Policie Údaje o názvu Komplexní hodnocení kvality řízení ve vybraných organizacích veřejné správy ČR a SR / Libuše Měrtlová a kolektiv Záhlaví-jméno Měrtlová, Libuše (Autor) Údaje o vydání Vydání: první Nakladatel Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2015 Fyz.popis 160 stran : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm ISBN 978-80-7204-931-8 Číslo nár. bibl. cnb002813754 Poznámky 200 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Částečně slovenský text, anglické resumé Předmět.hesla 21. století * veřejná správa - Česko - 21. století * veřejná správa - Slovensko - 21. století * management veřejné správy - Česko - 21. století * management veřejné správy - Slovensko - 21. století Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 35.07 - Organizace a řízení veřejné správy MDT 35 , 35.07 , (437.3) , (437.6) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; slovenština Ve volném výběru 35 - Veřejná správa. Státní správa. Vojenství. Policie Druh dok. KNIHY Efektivní fungování sektoru veřejné správy je dlouhodobě diskutovanou otázkou, kdy se poukazuje zejména na systémovou neefektivnost, neuplatňování nových přístupů v řízení organizací veřejné správy, kdy mnohdy setrvávají zavedené pracovní postupy a neefektivní procesy. Jako příspěvek k řešení této otázky si tato publikace dovoluje předložit výsledky zkoumání v oblasti efektivnosti fungování veřejné správy na základě poznávání a hodnocení jak předpokladů pro výkon činností veřejné správy, tak i z pohledů komplexního řízení kvality procesů ve vybraných organizacích. Zkoumání bylo provedeno mezi pracovníky organizací veřejné správy a mezi klienty. Byly zjišťovány názory respondentů na jednotlivé otázky z oblasti nehmotného kapitálu organizací, a to lidského, organizačního, zákaznického. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1