Počet záznamů: 1  

Jak stvořit pecku na trhu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Berger, Jonah - Autor
    Vyd. 1. - V Brně : Jota, 2013 - 241 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7462-331-8 (brož.)
    Populárně naučná
     reklama a propagace  reklamní strategie
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 353.118
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak stvořit pecku na trhu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 353.118   

    Údaje o názvuJak stvořit pecku na trhu / Johah Berger ; [z anglického originálu ... přeložili Lívie Bencková a Petr Oliver]
    Záhlaví-jméno Berger, Jonah (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeV Brně : Jota, 2013
    Fyz.popis241 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-7462-331-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002498416
    Edice Populárně naučná
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    OriginálContagious
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 659.113 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Jak stvořit pecku na trhu
    Tom Dickson z amerického Utahu začal vyrábět mixéry. Do propagace mohl investovat jen 50 dolarů. Za tuto částku natočil videoklip, který si na internetu pustilo 200 000 000 diváků, a Tomovy mixéry vylétly na špičku prodejnosti v celé USA. Jak je to možné? Jonah Berger vám v této knize bude vyprávět mnoho podobných příběhů. Určitě vás pobaví, ale především ukáže, jak funguje nejúčinnější reklamní strategie dnešní doby. Podstata je jednoduchá: O tom, co nabízíte, musí mluvit všichni. Berger na základě svého výzkumu sestavil šest kroků, které novince pomohou "chytit se". Čím to je, že o některých výrobcích a nápadech si povídají všichni, kdežto jiné snadno upadnou v zapomnění? Které kanály jsou pro šíření virálních informací nejúčinnější? Také jste si mysleli, že je to internet? Na tyto a další otázky odpovídá tato kniha. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.