Počet záznamů: 1  

Moderní marketingová komunikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Přikrylová, Jana, 1951- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2010 - 303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-3622-8 (váz.)
    Expert
      Jahodová, Hana, - Author
     marketingová komunikace
     monografie
    Call numberC 341.939
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Moderní marketingová komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 341.939   

    Title statementModerní marketingová komunikace / Jana Přikrylová, Hana Jahodová
    Main entry-name Přikrylová, Jana, 1951- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2010
    Phys.des.303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
    ISBN978-80-247-3622-8 (váz.)
    National bibl. num.cnb002125053
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Jahodová, Hana, 1954- (Author)
    Subj. Headings marketingová komunikace
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:316.77 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102125053_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Moderní marketingová komunikace
    Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.