Počet záznamů: 1
Přikrylová, Jana, 1951- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2010 - 303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
ISBN 978-80-247-3622-8 (váz.)
Expert
Jahodová, Hana, - Author
marketingová komunikace
monografieCall number C 341.939 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Moderní marketingová komunikace / Jana Přikrylová, Hana Jahodová Main entry-name Přikrylová, Jana, 1951- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2010 Phys.des. 303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm ISBN 978-80-247-3622-8 (váz.) National bibl. num. cnb002125053 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Jahodová, Hana, 1954- (Author)
Subj. Headings marketingová komunikace Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 , (048.8) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102125053_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1