Počet záznamů: 1  

Školní vzdělávání v Německu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Ježková, Věra, 1954- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2008 - 224 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-1558-5 (brož.)
      Kopp, Botho von, - Autor   Janík, Tomáš, - Autor
     školství  vzdělávací politika  vzdělávací systémy
     monografie
    SignaturaC 334.174
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 334.174   

    Údaje o názvuŠkolní vzdělávání v Německu / Věra Ježková, Botho von Kopp, Tomáš Janík
    Záhlaví-jméno Ježková, Věra, 1954- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 2008
    Fyz.popis224 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-246-1558-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001856978
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Kopp, Botho von, 1944- (Autor)
    Janík, Tomáš, 1977- (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla školství - Německo * vzdělávací politika - Německo * vzdělávací systémy - Německo
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.014.5 , 37.09 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Školní vzdělávání v Německu
    Školní vzdělávání v Německu
    V publikaci jsou představeny čtyři základní problémové okruhy, které se jeví jako zásadní v německém školním vzdělávání a jsou aktuální také pro rozvoj českého školství: a) evaluace vzdělávacího systému a vzdělávacích zařízení, b) raná podpora dětí a žáků, c) problematika imigrantů, d) výuka cizím jazykům dětí německých i dětí imigrantů. Tyto okruhy jsou zasazeny do širšího kontextu informací o Spolkové republice Německo, její vzdělávací politice, vzdělávacím systému a empirickém výzkumu školního vzdělávání v Německu. V závěrečné kapitole reaguje zahraniční spoluautor na témata, která jsou předmětem předchozích kapitol, a stručně upozorňuje i na některé další aktuální problémy německé vzdělávací politiky. Poskytuje tak na danou problematiku "pohled zevnitř", na rozdíl od "pohledu zvenku", který přinášejí čeští autoři. Publikace obsahuje rovněž implicitní i explicitní komparaci s českým školstvím. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.