Počet záznamů: 1
SYS 0006545 LBL 01299cam-a2200373-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230208050920.2 007 ta 008 061024s2006----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb001689382 020 $a 80-7261-151-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)85720108 040 $a OSA001 $b cze $d KLG001 $d BOA001 $d OLA001 $d ABA001 $d CBA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Godin, Seth, $d 1960- $7 xx0053853 $4 aut 245 10
$a Všichni marketéři jsou lháři : $b síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě / $c Seth Godin ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Management Press, $c 2006 300 $a 187 s. : $b il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Seth Godin je chytrý a dobrý marketér. Proč tedy zvolil jako název knihy zrovna tento? Podle Godina jde o klasický filosofický problém a zároveň slovní hříčku: „Seth Godin říká, že všichni marketéři jsou lháři. Přičemž Godin je sám marketér. Je tedy jeho výrok pravdivý, nebo ne?“. Odpověď můžeme najít v této jeho knize, která vysvětluje, proč dobrý marketing by měl být především o vyprávění příběhů a sdílení nadšení s přáteli, které se jako myšlenkový virus šíří spontánně dál. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072611515 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 765 0-
$t All marketers are liars $9 Česky 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1