Počet záznamů: 1  

Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku

  1. kniha

    kniha


     Šimberová, Iveta, 1963- - Autor
    V Brně : Vysoké učení technické, 2003 - 32 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-214-2350-1
    Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Edice PhD Thesis;
     marketing  prodej
     studie
    SignaturaC 310.608
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 310.608   

    Údaje o názvuVyužití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku : zkrácená verze PhD Thesis / Iveta Šimberová
    Záhlaví-jméno Šimberová, Iveta, 1963- (Autor)
    Vyd.údajeV Brně : Vysoké učení technické, 2003
    Fyz.popis32 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-214-2350-1
    Číslo nár. bibl.cnb001243847
    Edice/vedl.záhl. Vysoké učení technické v Brně. Vědecké spisy. Edice PhD Thesis ; sv. 176
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Souhrn anglicky
    Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketing * prodej
    Forma, žánr studie
    MDT 005 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.