Počet záznamů: 1  

Bez loga

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Klein, Naomi, 1970- - Autor
    1. vyd. - Praha : Argo ; Dokořán, 2005 - 510 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7203-671-8, ISBN 80-7363-010-9
    Zip ;
      Kaas, Pavel, - Překladatel
     nadnárodní společnosti  obchodní značky  globalizace  veřejné mínění  antiglobalizační hnutí
     studie
    SignaturaC 318.017
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Bez loga
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 318.017   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 318.017 v1   

    Údaje o názvuBez loga / Naomi Kleinová ; [přeložil Pavel Kaas]
    Záhlaví-jméno Klein, Naomi, 1970- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Argo ; Dokořán, 2005
    Fyz.popis510 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7203-671-8
    80-7363-010-9
    Číslo nár. bibl.cnb001575873
    Edice Zip (Argo : Dokořán)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálNo logo
    Dal.odpovědnost Kaas, Pavel, 1969- (Překladatel)
    Předmět.hesla nadnárodní společnosti - politické aspekty * obchodní značky - politické aspekty * globalizace * veřejné mínění * antiglobalizační hnutí
    Forma, žánr studie
    Konspekt339.7/.9 - Světová ekonomika a mezinárodní finance
    MDT 334.726 , 658.626 , 32 , 316.422 , 316.65 , 323.22/.26:316.422 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Bez loga
    Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.