Počet záznamů: 1  

Česká autorská poezie pro děti a mládež v novém miléniu (2000-2022)

  1. SYS1290570
    LBL
      
    01922nam-a2200517-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240416225050.8
    007
      
    ta
    008
      
    240122s2023----xr-----f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003584717
    020
      
    $a 978-80-7485-285-5 $q (brožováno) : $c Kč 299,00
    035
      
    $a (OCoLC)1425861112
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y0y2
    072
    -7
    $a 82-93 $x Literatura pro děti a mládež (o ní) $2 Konspekt $9 11
    080
      
    $a 808.1-1-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 821.162.3-1 $2 MRF
    080
      
    $a 82-1-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 82:37.016 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Novák, Radomil, $d 1967- $7 xx0008254 $4 aut
    245
    10
    $a Česká autorská poezie pro děti a mládež v novém miléniu (2000-2022) / $c Radomil Novák (ed.), Olga Kubeczková, Andrea Balharová, Ivana Gejgušová
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Books & Pipes, $c 2023
    300
      
    $a 194 stran ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Kniha akcentuje úlohu poezie v životě dětí a mládeže, v mezigenerační komunikaci i ve školním dialogu mezi učitelem a žákem. Je koncipována tak, aby podpořila odborný zájem o literaturu pro děti, ale také aby se stala oporou pro učitelskou veřejnost i běžného čtenáře. Lze v ní najít interpretačně komentovaný přehled autorské poezie pro děti a mládež perspektivou autorského zastoupení, básnické formy a výrazu, věkového určení, umělecké hodnoty či nakladatelského zájmu. Publikace poskytuje orientaci ve vazbě k literatuře pro dospělé, k folklornímu říkadlu, vymezuje se intermediálně zvláště k hudbě a výtvarnému umění (například v tvorbě Petra Nikla) a přitom nezapomíná ani na didaktický kontext. Ptá se na to, jak je poezie zastoupena v aktuálně využívaných čítankách a jak se s ní pracuje ve výuce. V neposlední řadě nabízí náměty pro realizaci výuky, jejíž stěžejní aktivity tvoří interpretace básnických textů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074852855 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České a anglické resumé
    648
    -4
    $a 2000-2022
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    650
    07
    $a česká poezie $y 21. století $7 ph150471 $2 czenas
    650
    07
    $a dětská poezie $z Česko $y 21. století $7 ph119722 $2 czenas
    650
    07
    $a literární výchova $z Česko $y 21. století $7 ph117228 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Kubeczková, Olga, $d 1977- $7 mzk2005269649 $4 aut
    700
    1-
    $a Balharová, Andrea $7 ola20241214925 $4 adp
    700
    1-
    $a Gejgušová, Ivana, $d 1955- $7 xx0008224 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.