Počet záznamů: 1  

Marketing a management muzeí a památek

  1. SYS0622838
    LBL
      
    03117cam-a2200889-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222103629.7
    007
      
    ta
    008
      
    050525s2005----xr-a---fr-----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb001569129
    020
      
    $a 80-247-1104-4 $q (váz.)
    020
      
    $a 978-80-247-6364-4 $q ebook
    035
      
    $a (OCoLC)85146196
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001
    072
    -7
    $a 069 $x Muzea. Muzeologie. Muzejnictví. Výstavy $9 12 $2 Konspekt
    080
      
    $a 069 $2 MRF
    080
      
    $a 316.7:061 $2 MRF
    080
      
    $a 904 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 304.2/.4 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Kesner, Ladislav, $d 1961- $7 jn20001227201 $4 aut
    245
    10
    $a Marketing a management muzeí a památek / $c Ladislav Kesner
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2005
    300
      
    $a 304 s. : $b il. ; $c 25 cm
    490
    1-
    $a Expert
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024711041 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a muzea $7 ph115380 $2 czenas
    650
    07
    $a kulturní instituce a organizace $7 ph115032 $2 czenas
    650
    07
    $a kulturní památky $7 ph115033 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a strategický management $7 ph116291 $2 czenas
    650
    07
    $a management kultury $7 ph122026 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    830
    -0
    $a Expert (Grada)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.