Počet záznamů: 1
SYS 0600893 LBL 05104cam-a2201261-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222103548.9 007 ta 008 150915s2015----xr-ac--e-f----001-0-cze-d 015 $a cnb002734095 020 $a 978-80-251-4589-0 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)931999966 040 $a KMG001 $b cze $d OLA001 $d OSA001 $e rda 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:004.738.5 $2 MRF 080 $a 004.738.12 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 659.131.2 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Sálová, Anna $7 utb2015886636 $4 aut 245 10
$a Copywriting : $b pište texty, které prodávají / $c Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora 246 30
$a Pište texty, které prodávají 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Brno : $b Computer Press, $c 2015 300 $a 232 stran : $b ilustrace, portréty ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Terminologický slovník 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.Publikace vás mimo jiné naučí:- Orientovat se v základech marketingu a copywritingu- Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů- Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení- Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače- Vytvářet copy přímo pro internetové obchody- Využít potenciál sociálních sítí- Tvořit publikační plán a obsahovou strategii- Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínosAnna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz.Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz.Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025145890 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a internetový marketing $7 ph137251 $2 czenas 650 07
$a WWW stránky $7 ph117163 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a reklamní texty $7 ph116036 $2 czenas 653 0-
$a copywriting $a webcopywriting $a webové texty $a obsah webu 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Veselá, Zuzana, $d 1987- $7 utb2015886656 $4 aut 700 1-
$a Šupolíková, Jana $7 utb2015886644 $4 aut 700 1-
$a Jebavá, Lucie $7 utb2015886646 $4 aut 700 1-
$a Viktora, Jiří $7 utb2015886650 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1