Počet záznamů: 1
Sálová, Anna - Autor
1. vydání - 232 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
ISBN 978-80-251-4589-0
Veselá, Zuzana, - Autor Šupolíková, Jana - Autor Jebavá, Lucie - Autor Viktora, Jiří - Autor
internetový marketing WWW stránky marketingová komunikace reklamní texty
copywriting webcopywriting webové texty obsah webu
příručkySignatura C 363.927 Umístění 004.7 - Počítačové sítě. Internet Údaje o názvu Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora Část názvu Pište texty, které prodávají Záhlaví-jméno Sálová, Anna (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : Computer Press, 2015 Fyz.popis 232 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm ISBN 978-80-251-4589-0 Číslo nár. bibl. cnb002734095 Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Veselá, Zuzana, 1987- (Autor)
Šupolíková, Jana (Autor)
Jebavá, Lucie (Autor)
Viktora, Jiří (Autor)
Předmět.hesla copywriting webcopywriting webové texty obsah webu Předmět.hesla internetový marketing * WWW stránky * marketingová komunikace * reklamní texty Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.12 , 658.8:316.77 , 659.131.2 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 004.7 - Počítačové sítě. Internet Druh dok. KNIHY Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.Publikace vás mimo jiné naučí:- Orientovat se v základech marketingu a copywritingu- Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů- Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení- Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače- Vytvářet copy přímo pro internetové obchody- Využít potenciál sociálních sítí- Tvořit publikační plán a obsahovou strategii- Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínosAnna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz.Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz.Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1