Počet záznamů: 1  

Autoevaluace v mateřské škole

  1. SYS0410304
    LBL
      
    01235cam-a2200373-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210707165229.0
    007
      
    ta
    008
      
    120905s2012----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002379327
    020
      
    $a 978-80-262-0183-0 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)820693634
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d CBA001
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a x9y1
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.091:005.25 $2 MRF
    080
      
    $a 373.24 $2 MRF
    080
      
    $a 373.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011/.012 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    100
    1-
    $a Syslová, Zora, $d 1964- $7 mub2011645863 $4 aut
    245
    10
    $a Autoevaluace v mateřské škole : $b cesta ke kvalitě vzdělávání / $c Zora Syslová
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Portál, $c 2012
    300
      
    $a 177 s. : $b il. ; $c 23 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Autoevaluace má škole pomoci pochopit procesy změn, které v ní probíhají a které vycházejí z požadavků RVP PV. Odhaluje, jaké podmínky MŠ vytváří pro vzdělávání svých dětí a jak kvalitní poskytuje vzdělávání. Takto získané informace následně přispívají ke strategickému plánování dalšího rozvoje MŠ. Kniha může čtenáři pomoci pochopit vnitřní fungování školy. Charakterizuje autoevaluační procesy s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání. Přínosem pro čtenáře je soubor nástrojů, včetně ukázek možných kritérií, které lze v MŠ pro hodnocení vlastní práce použít. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady, které mnohdy demonstrují přístupy používané v dřívější v praxi MŠ. Jsou zařazeny s ohledem na jejich přetrvávající tendence a se záměrem poukázat na jejich negativní dopady pro rozvoj předškolního dítěte. Objevují se zde také výsledky různých výzkumných šetření, které by měly přispět k hlubšímu proniknutí do teoretických východisek autoevaluace. Na nich lze lépe pochopit, jak je autoevaluace v MŠ realizována a s jakými problémy se současná praxe potýká. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026201830 $2 Web obalkyknih.cz
    648
    -7
    $a 1991-2010 $7 ch460599 $2 czenas
    650
    07
    $a mateřské školy $z Česko $y 1991-2010 $7 ph122683 $2 czenas
    650
    07
    $a předškolní výchova $z Česko $y 1991-2010 $7 ph124887 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická evaluace $7 ph115701 $2 czenas
    650
    07
    $a management školy $7 ph118550 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.