Počet záznamů: 1  

Podpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Praha : Národní knihovna České republiky, 2006 - 112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7050-500-1 (brož.)
      Ressler, Miroslav, - Sestavovatel, kompilátor   Houšková, Zlata, - Sestavovatel, kompilátor
     informační gramotnost  vzdělávání  čtenářství  veřejné knihovny  veřejné knihovny  činnost knihoven  činnost knihoven
     studie  sborníky
    SignaturaC 348.388
    Umístění 021/023 - Knihovnictví. Řízení a správa knihoven
    Podpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 348.388   

    Údaje o názvuPodpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti / uspořádal Miroslav Ressler ve spolupráci se Zlatou Houškovou
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Národní knihovna České republiky, 2006
    Fyz.popis112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7050-500-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001700397
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Ressler, Miroslav, 1943- (Sestavovatel, kompilátor)
    Houšková, Zlata, 1953- (Sestavovatel, kompilátor)
    Předmět.hesla informační gramotnost * vzdělávání * čtenářství * veřejné knihovny - Česko * veřejné knihovny - Evropa * činnost knihoven - Česko * činnost knihoven - Evropa
    Forma, žánr studie * sborníky
    Konspekt021 - Funkce, význam a využívání knihoven
    MDT 37.03:024.5 , 37.0 , 028.1 , 027.4/.5 , 021 , (437.3) , (4) , (048.8) , (062.552)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200705/contents/nkc20061700397_1.pdf
    Ve volném výběru021/023 - Knihovnictví. Řízení a správa knihoven
    Druh dok.KNIHY
    Podpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti
    Informační gramotnost lze chápat jako třetí úroveň gramotnosti. Elementární gramotnost je schopnost číst a psát, v sekundární (funkční) jde o porozumění přečteného. Rozvíjet informační gramotnost tedy znamená zvyšovat komunikační dovednosti s důrazem na výuku cizího jazyka i schopnosti pracovat s informačními technologiemi. Publikace přináší několik příspěvků o vývoji pojmu a příklady z praxe českých i zahraničních veřejných a vysokoškolských knihoven. Následují údaje ze sociologických výzkumů mezi českými čtenáři. Závěr tvoří výběrová bibliografie. Zdroj anotace: MLP
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.