Počet záznamů: 1
Aktuální trendy v pregraduální přípravě učitelů základních a středních škol
Škrabánková, Jana, 1966- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2008 - 67 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-210-4544-6 (brož.)
Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
přírodovědné předměty chemie předmětová didaktika základní školy střední školy vzdělávání učitelů
monografieSignatura C 331.419 Umístění Údaje o názvu Aktuální trendy v pregraduální přípravě učitelů základních a středních škol = The topical trends in the undergraduate preparation of the natural science teachers of the primary and secondary schools / Jana Škrabánková Souběž.n. Topical trends in the undergraduate preparation of the natural science teachers of the primary and secondary schools Záhlaví-jméno Škrabánková, Jana, 1966- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2008 Fyz.popis 67 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-210-4544-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001794157 Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Spisy Poznámky Nad názvem: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, katedra pedagogiky. 60 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Určeno studentům učitelství přírodovědných předmětů Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Katedra pedagogiky (Jiná role)
Předmět.hesla přírodovědné předměty * chemie * předmětová didaktika * základní školy - Česko * střední školy - Česko * vzdělávání učitelů - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 377 - Odborné vzdělávání MDT 5:37.016 , 54 , 37.016.026 , 373.3 , 373.5/.6+377.1/.3 , 377.8 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Pregraduální příprava učitelů je stále diskutovanou a rozvíjenou oblastí práce pedagogických fakult, od nichž se očekává celkové zvýšení úrovně učitelského studia. Způsoby pregraduální přípravy a náplň jednotlivých přírodovědných disciplín na jedné straně a schopnost učitelů systematicky a srozumitelně aktualizovat předkládané učivo na straně druhé klade na učitele velké odborné i didaktické nároky. Tento fakt je výzvou k zamyšlení se nad aspekty, spojenými se zrychlováním proměn v oblasti přípravy učitelů přírodovědných předmětů. Je nezbytné přesně vymezit jak obsahovou stránku této přípravy v návaznosti na studijní programy jednotlivých fakult v České republice, tak soubor kompetencí, které studenti v průběhu pregraduální přípravy získávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1