Marketing v pojišťovnictví
Zuzaňák, Aleš - Autor
Praha : Linde, 1998 - 79 s.
ISBN 80-7201-137-5
marketing pojišťovnictví
příručkySignatura C 292.447 Umístění 368 - Pojišťovnictví 2015: 2-13, 14-26, 27-39, 40-52/1 2014: 2-13, 14-26 + speciál, 27-39, 40-52/1 2013: 1-13 + speciál, 14-27 + speciál, 28-39, 40-52/1 + speciál 2012: 1-13 + speciál, 14-27 + 2 speciály, 28-39, 40-52 + speciál 2011: 1-13 + speciál, 14-27 + speciál, 28-39 + speciál, 40-52 + 3 speciály 2010: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + 2 speciály 2009: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2008: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál 2007: 1-13, 14-27, 28-39, 40-53 + speciál 2006: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2005: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2004: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál Numbers : 2024: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13-14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 2023: 1, Spec. Moderní gastronomie, 2, Spec. Auto-moto, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22-23 2019: 38 Bunches : 2022: 1-12 + 9 speciálů 2021: 1-12 + 7 speciálů 2020: 1-23 + 5 speciál. č. 2019: 2-14, 15-28 + 2 speciály, 29-41, 42-52 + 2 speciály 2018: 2-14 + 2 speciály, 15-28 + 2 speciály, 29-40, 41-52/1 + 2 speciály 2017: 2-14, 15-28 + 2 speciály, 29-40, 41-52/1 + speciál 2016: 2-14, 15-28 + speciál, 29-40, 41-52/1 + 2 speciály 2015: 2-13, 14-26, 27-39, 40-52/1 2014: 2-13, 14-26 + speciál, 27-39, 40-52/1 2013: 1-13 + speciál, 14-27 + speciál, 28-39, 40-52/1 + speciál 2012: 1-13 + speciál, 14-27 + 2 speciály, 28-39, 40-52 + speciál 2011: 1-13 + speciál, 14-27 + speciál, 28-39 + speciál, 40-52 + 3 speciály 2010: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + 2 speciály 2009: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2008: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál 2007: 1-13, 14-27, 28-39, 40-53 + speciál 2006: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2005: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2004: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál 2003: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál 2002: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 2001: 1-13, chybí č. 10, 14-26, 27-39, chybí č. 29,30,39, 40-52, chybí č. 40,41,42,50-52 2000: 2-13, 14-26 + příl., 27-39, 40-52, chybí č. 44,45 1999-2000: 40-53/1 1999: 2-13, 14-26, 27-39 exempláře
Údaje o názvu Marketing v pojišťovnictví / Aleš Zuzaňák Záhlaví-jméno Zuzaňák, Aleš (Autor) Vyd.údaje Praha : Linde, 1998 Fyz.popis 79 s. ISBN 80-7201-137-5 Číslo nár. bibl. cnb000602707 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii -- Slovníček základních pojmů Předmět.hesla marketing * pojišťovnictví Forma, žánr příručky MDT 339.1 , 368 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 368 - Pojišťovnictví Druh dok. KNIHY Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…