Počet záznamů: 1  

Marketing v pojišťovnictví

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha

    Numbers : 2024: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13-14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 2023: 1, Spec. Moderní gastronomie, 2, Spec. Auto-moto, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22-23 2019: 38 Bunches : 2022: 1-12 + 9 speciálů 2021: 1-12 + 7 speciálů 2020: 1-23 + 5 speciál. č. 2019: 2-14, 15-28 + 2 speciály, 29-41, 42-52 + 2 speciály 2018: 2-14 + 2 speciály, 15-28 + 2 speciály, 29-40, 41-52/1 + 2 speciály 2017: 2-14, 15-28 + 2 speciály, 29-40, 41-52/1 + speciál 2016: 2-14, 15-28 + speciál, 29-40, 41-52/1 + 2 speciály 2015: 2-13, 14-26, 27-39, 40-52/1 2014: 2-13, 14-26 + speciál, 27-39, 40-52/1 2013: 1-13 + speciál, 14-27 + speciál, 28-39, 40-52/1 + speciál 2012: 1-13 + speciál, 14-27 + 2 speciály, 28-39, 40-52 + speciál 2011: 1-13 + speciál, 14-27 + speciál, 28-39 + speciál, 40-52 + 3 speciály 2010: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + 2 speciály 2009: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2008: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál 2007: 1-13, 14-27, 28-39, 40-53 + speciál 2006: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2005: 1-13, 14-27, 28-39, 40-52 + speciál 2004: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál 2003: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 + speciál 2002: 1-13, 14-26, 27-39, 40-52 2001: 1-13, chybí č. 10, 14-26, 27-39, chybí č. 29,30,39, 40-52, chybí č. 40,41,42,50-52 2000: 2-13, 14-26 + příl., 27-39, 40-52, chybí č. 44,45 1999-2000: 40-53/1 1999: 2-13, 14-26, 27-39 exempláře

    Marketing v pojišťovnictví
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 292.447   

    Údaje o názvuMarketing v pojišťovnictví / Aleš Zuzaňák
    Záhlaví-jméno Zuzaňák, Aleš (Autor)
    Vyd.údajePraha : Linde, 1998
    Fyz.popis79 s.
    ISBN80-7201-137-5
    Číslo nár. bibl.cnb000602707
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii -- Slovníček základních pojmů
    Předmět.hesla marketing * pojišťovnictví
    Forma, žánr příručky
    MDT 339.1 , 368 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru368 - Pojišťovnictví
    Druh dok.KNIHY
    Údaje o názvuTýden : události - peníze - styl - lidé + TV sešit : moderní zpravodajský týdeník
    NakladatelPraha : K Service, reklamní a tiskové služby, 1994-
    1998-2000 Praha : Ringier ČR
    [2000-]- Praha : Mediacop
    2011- Praha : Empresa Media
    Fyz.popis28 cm
    ISSN1210-9940
    Číslo nár. bibl.cnb000359242
    VydávánoRoč. 1, č. 1 (3. 10. 1994)-
    PoznámkyPodnázev v tiráži: časopis pro moderní rodinu. Podnázev do 31.12.1996: události - peníze - scéna - lidé + TV sešit. Podnázev v tiráži od r. 2000: zpravodajský časopis. - Podnáz. od r. 2005: zpravodajský týdeník. Podnázev v registraci MK ČR: obrazový společenský týdeník. Vydavatel Sebastian Pawlovski v Mediacop. Chybné označení ročníku od r. 2021
    Suplement Sedm - ISSN 1802-4394
    TV týden
    Související popisná jednotka Týden historie
    Týden. Politické rozhovory : Jaromír Soukup vs. politici
    Marketing v pojišťovnictví
    Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.