Počet záznamů: 1
Špaček, Ladislav, 1949- - Autor
Vydání druhé, revidované a doplněné - 373 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 26 cm
ISBN 978-80-242-7366-2
Universum
Ťavodová, Naděžda - Překladatel
manažerská etiketa etiketa manažerská komunikace
příručkySignatura B 59.340 Umístění 395 - Etiketa. Společenské chování Údaje o názvu Byznys etiketa a komunikace : jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy / Ladislav Špaček ; fotografie v příloze Naděžda Ťavodová Záhlaví-jméno Špaček, Ladislav, 1949- (Autor) Údaje o vydání Vydání druhé, revidované a doplněné Nakladatel Praha : Euromedia Group, 2021 Fyz.popis 373 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 26 cm ISBN 978-80-242-7366-2 Číslo nár. bibl. cnb003310274 Edice Universum (Euromedia Group) Dal.odpovědnost Ťavodová, Naděžda (Překladatel)
První vydání vyšlo pod názvem Business etiketa a komunikace. Špaček, Ladislav
Předmět.hesla manažerská etiketa * etiketa * manažerská komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 395 - Společenské chování. Etiketa MDT 395 , 395:658 , 005.57 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 395 - Etiketa. Společenské chování Druh dok. KNIHY Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1