Počet záznamů: 1
SYS 0678577 LBL 01300nam-a2200373-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20210707165841.3 007 ta 008 160829s2016----xr-ah--e------001-0-cze-- 015 $a cnb002799379 020 $a 978-80-262-1001-6 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)965747379 040 $a ABA001 $b cze $e rda 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.011/.012 $2 MRF 080 $a 37.091.26/.27 $2 MRF 080 $a 37.012 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 100 1-
$a Starý, Karel, $d 1961- $7 mzk2005266022 $4 aut 245 10
$a Formativní hodnocení ve výuce / $c Karel Starý, Veronika Laufková a kol. 250 $a Vydání první 264 -1
$a Praha : $b Portál, $c 2016 300 $a 174 stran : $b ilustrace, faksimile ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Terminologický slovník 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe. Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe. Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026210016 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a pedagogická evaluace $z Česko $7 ph115701 $2 czenas 650 07
$a hodnocení žáků $z Česko $7 ph120775 $2 czenas 650 07
$a pedagogický výzkum $z Česko $7 ph124017 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Laufková, Veronika $7 jo2013800430 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1