Počet záznamů: 1  

Formativní hodnocení ve výuce

  1. SYS0678577
    LBL
      
    01300nam-a2200373-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210707165841.3
    007
      
    ta
    008
      
    160829s2016----xr-ah--e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002799379
    020
      
    $a 978-80-262-1001-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)965747379
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.011/.012 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.26/.27 $2 MRF
    080
      
    $a 37.012 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    100
    1-
    $a Starý, Karel, $d 1961- $7 mzk2005266022 $4 aut
    245
    10
    $a Formativní hodnocení ve výuce / $c Karel Starý, Veronika Laufková a kol.
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2016
    300
      
    $a 174 stran : $b ilustrace, faksimile ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe. Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe. Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026210016 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a pedagogická evaluace $z Česko $7 ph115701 $2 czenas
    650
    07
    $a hodnocení žáků $z Česko $7 ph120775 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogický výzkum $z Česko $7 ph124017 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Laufková, Veronika $7 jo2013800430 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.