Počet záznamů: 1  

Senior - zákazník budoucnosti

  1. SYS0371999
    LBL
      
    01208nam-a2200385-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200809001427.2
    007
      
    ta
    008
      
    120328s2012----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002357533
    020
      
    $a 978-80-265-0018-6 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)794208527
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h ger
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.9 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Reidl, Andreas $7 xx0148020 $4 aut
    245
    10
    $a Senior - zákazník budoucnosti : $b marketing orientovaný na generaci 50+ / $c Andreas Reidl ; [překlad Renáta Rykrová, Alice Vaňourková]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2012
    300
      
    $a 256 s. : $b il. ; $c 23 cm
    500
      
    $a Přeloženo z němčiny
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů? Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují. Starší generace se čím dál, tím více dostává do ohniska veřejného zájmu. Nejen generační boje a debaty o systému důchodového zabezpečení, ale také otázky po spotřebitelské síle seniorů a po nejvhodnějším cílení jak produkce, tak v návaznosti na ni také marketingu, na tuto skupinu nabývají neustále na síle. Kniha Senior zákazník budoucnosti vám představí: - nové podoby stáří - sedm tvrzení k marketingu pro seniory - strategii A.GE - změny životních zvyklostí a oblastí zisku - a mnoho dalšího Nejde o to, aby byli starší lidé stimulováni k utrácení svých peněz stejně to přece dělají. Jedná se o otázku, za co své peníze vydají a jak je můžete za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit o svých produktech a službách. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500186 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a senioři $7 ph117267 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    765
    0-
    $t Seniorenmarketing $9 Česky
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.