Počet záznamů: 1
Homo spotřebitel
Bárta, Vladimír, 1933- - Autor
Vyd. 1. - V Praze : Oeconomica, 2009 - 206 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-245-1558-8 (brož.)
Bártová, Hilda - Autor
spotřebitelé spotřebitelské chování
učebnice vysokých školSignatura S 33.096 Umístění Údaje o názvu Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová Záhlaví-jméno Bárta, Vladimír, 1933- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje V Praze : Oeconomica, 2009 Fyz.popis 206 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1558-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001994979 Poznámky Nad názvem: Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Doporučeno pro inženýrské studium na VŠE v Praze Dal.odpovědnost Bártová, Hilda (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Jiná role)
Vysoká škola ekonomická v Praze (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla spotřebitelé * spotřebitelské chování Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 366-05 , 366.1 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Charakteristika chování spotřebitele ve třech rovinách: makroekonomické, domácnosti a individua. V rovině makroekonomické vazby na základní makroekonomické veličiny a spotřební specifika: trendy, koridory, Englovy křivky, megatrendy, spotřební vlny. V rovině domácností sociální příslušnost, skladba příjmů, vliv počtu členů domácnosti, lifecyklus. V rovině chování individua principy kvantitativního výzkumu a jevy se kterými se setkáváme při kvalitativním výzkumu (aktivizační a motivační procesy, semiotika, normalita, dobrý obraz, kulturní atributy, image včetně technik jejich výzkumu). Speciální pasáž je věnována vnímání ceny, principům segmentace, vybraným modelům spotřebitelova rozhodování a základním přístupům k predikci tohoto chování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1