Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Horáková, Helena - Autor
2., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 200 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0447-1
Expert
strategický marketing
učebnice příručkySignatura C 308.537 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Strategický marketing / Helena Horáková Záhlaví-jméno Horáková, Helena (Autor) Údaje o vydání 2., rozš. a aktualiz. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 200 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0447-1 Číslo nár. bibl. cnb001203392 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učebnice * příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.2 , (075) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Strategický marketing ve vztahu k podnikovým strategiím, marketingová situační analýza, stanovení marketingových cílů, formulování, realizace a kontrola marketingových strategií, způsoby vypracování marketingových plánů, řízení marketingového procesu – to jsou základní témata druhého, rozšířeného a aktualizovaného vydání publikace určené pro podnikatele, praktické marketéry a vysokoškolské studenty. Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1