Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Horáková, Helena - Autor
    2., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 200 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0447-1
    Expert
     strategický marketing
     učebnice  příručky
    SignaturaC 308.537
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategický marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 308.537   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 308.537 v1   

    Údaje o názvuStrategický marketing / Helena Horáková
    Záhlaví-jméno Horáková, Helena (Autor)
    Údaje o vydání2., rozš. a aktualiz. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis200 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-247-0447-1
    Číslo nár. bibl.cnb001203392
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr učebnice * příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8.012.2 , (075) , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Strategický marketing
    Strategický marketing ve vztahu k podnikovým strategiím, marketingová situační analýza, stanovení marketingových cílů, formulování, realizace a kontrola marketingových strategií, způsoby vypracování marketingových plánů, řízení marketingového procesu – to jsou základní témata druhého, rozšířeného a aktualizovaného vydání publikace určené pro podnikatele, praktické marketéry a vysokoškolské studenty. Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.