Počet záznamů: 1
Francie
SYS m0083528 LBL 02015nam-a2200529-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200408162621.9 007 tu 008 011130s2001----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb001029390 020 $a 80-245-0209-7 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)50343473 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 339.5 $x Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:339.564 $2 MRF 080 $a (44) $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Machková, Hana $7 jn20010310427 $4 aut 245 10
$a Francie : $b vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / $c Hana Machková 246 33
$a Francie - vybrané problémy marketingu na francouzském trhu 250 $a Vyd. 1. 260 $a V Praze : $b Vysoká škola ekonomická, $c 2001 300 $a 41 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Aktuální otázky mezinárodního obchodu ; $v III/2001 500 $a 200 výt. 500 $a Nad názvem: VŠE, Katedra mezinárodního obchodu, Fakulta mezinárodních vztahů 504 $a Obsahuje bibliografii 521 $a Určeno pro studium na VŠE Praha 650 07
$a mezinárodní marketing $z Francie $7 ph122808 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 710 2-
$a Vysoká škola ekonomická v Praze. $b Katedra mezinárodního obchodu $7 kn20020321534 830 -0
$a Aktuální otázky mezinárodního obchodu 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1