Počet záznamů: 1
Ekonomika, marketing, management v kostce
Kozler, Josef - Autor
1. vyd. - Havlíčkův Brod : Fragment, 1998 - 139 s. ; 30 cm
ISBN 80-7200-253-8
Matějka, Jan - Autor
ekonomie marketing management učivo středních škol
příručkySignatura B 40.636 Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika Údaje o názvu Ekonomika, marketing, management v kostce / [Josef Kozler, Jan Matějka] Obálkový název Ekonomika, management, marketing v kostce pro střední školy Záhlaví-jméno Kozler, Josef (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Havlíčkův Brod : Fragment, 1998 Fyz.popis 139 s. ; 30 cm ISBN 80-7200-253-8 Číslo nár. bibl. cnb000389719 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Matějka, Jan (Autor)
Předmět.hesla ekonomie * marketing * management * učivo středních škol Forma, žánr příručky Konspekt 33 - Ekonomie MDT 33 , 339.138 , 658 , 65.01 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 33 - Ekonomie. Ekonomika Druh dok. KNIHY Přehledně členěné a především nepříliš rozsáhlé kapitoly pomohou zejména k opakování a komplexní znalosti probíraného učiva. Prostřednictvím tří velkých oblastí studenti získají povědomí o trhu, podniku a jeho fungování (náklady, výnosy, oběžný majetek atd.), o formách podnikání, dále se dozví o daňové soustavě a bankovnictví. V oblasti marketingu se podrobněji seznámí s marketingovým mixem (produkt, cena, distribuce, propagace). Závěrečná oblast je věnována úloze manažera a jeho funkcí v souvislosti s efektivním využíváním zdrojů podniku. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1