Počet záznamů: 1
Umění zprostředkovaného učení
SYS 1177663 LBL 02659nam-a2200721-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222110952.2 007 ta 008 090619s2008----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb001964506 020 $a 978-80-87258-02-6 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)433014172 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 080 $a 37.091.39:159.95 $2 MRF 080 $a 159.95 $2 MRF 080 $a 159.955 $2 MRF 080 $a 37.015.3 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Málková, Gabriela, $d 1977- $7 xx0098344 $4 aut 245 10
$a Umění zprostředkovaného učení : $b teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina / $c Gabriela Málková 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Togga, $c 2008 300 $a 121 s. : $b il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a příbuzných oborů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087258026 $2 Web obalkyknih.cz 600 17
$a Feuerstein, Reuven, $d 1921-2014 $7 jx20090702002 $2 czenas 650 07
$a poznávání $7 ph124477 $2 czenas 650 07
$a rozvoj myšlení $x metodologie $7 ph135316 $2 czenas 650 07
$a pedagogická psychologie $7 ph124012 $2 czenas 650 07
$a instrumentální obohacování (metoda) $7 ph807214 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1