Počet záznamů: 1  

Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků

  1. SYS1159243
    LBL
      
    01594nam-a2200445-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20220718134535.3
    007
      
    ta
    008
      
    190308s2017----xr-ad--e------001-0-cze-d
    020
      
    $a 978-80-261-0764-4
    040
      
    $a BOD003 $b cze $d CBA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    072
    -7
    $a 81 $x Lingvistika. Jazyky $2 Konspekt $9 11
    080
      
    $a 81'24 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    245
    00
    $a Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků. $n 2 / $c kolektiv autorů
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Plzeň : $b Západočeská univerzita v Plzni, $c 2017
    300
      
    $a iv, 178 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a 200 výtisků
    500
      
    $a V publikaci ukázky cizojazyčných textů
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    3-
    $a Kniha Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 2 navazuje na publikaci Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků (Pešková, Kubíková 2016). Zkoumání představená v první publikaci ukázala, že z povahy dnešního globalizovaného světa vyvstává potřeba rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci (IKK) již v raných stádiích jazykového vzdělávání. O naplňování tohoto požadavku se s oporou o evropskou jazykovou politiku snaží evropské strategické dokumenty a z nich vycházející kurikulární dokumenty České republiky. Avšak ačkoli význam IKK ve výuce cizích jazyků posiluje, v praxi se tato oblast zatím ještě ne zcela bezpečně etablovala a ambice projektovaného kurikula zůstávají často nenaplněny. Tento stav byl hlavním stimulem pro vytvoření jak předcházející, tak nové publikace, v nichž se potkávají výzkum, teorie a praxe, neboť se domníváme, že právě symbióza výzkumu a praxe je pro zvyšování kvality v oblasti školství klíčová. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026107644 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Česká a anglické resumé
    650
    07
    $a jazyková výuka $7 ph162894 $2 czenas
    650
    07
    $a interkulturní komunikace $7 ph121149 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    710
    2-
    $a Západočeská univerzita $7 kn20010709221 $4 pbl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.