Počet záznamů: 1  

Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu


  1.  Tomek, Jan, 1932- - Autor
    1. vydání - 121 stran ; 21 cm
      Macoun, K. - Autor  Mašek, V. - Autor
     hutní průmysl  podnikový management  marketingový management
     příručky
    Údaje o názvuMarketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu : (příručka) / J. Tomek, K. Macoun, V. Mašek
    Záhlaví-jméno Tomek, Jan, 1932- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu, 1990
    Fyz.popis121 stran ; 21 cm
    Číslo nár. bibl.cnb002909289
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky1000 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Macoun, K. (Autor)
    Mašek, V. (Autor)
    Předmět.hesla hutní průmysl * podnikový management * marketingový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 669 , 658 , 658.8:005 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.