Počet záznamů: 1
The place and role of social networks in personnel markenting
SYS 0875913 LBL 01461nam-a2200385-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200320185559.2 007 ta 008 190826s2019----xr-a---f------000-0-eng-- 015 $a cnb003124404 020 $a 978-80-7556-045-2 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1122794473 040 $a OLA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 005.95/.96:658.8 $2 MRF 080 $a 004+621.39 $2 MRF 080 $a 316.774:004.738 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Szarková, Miroslava, $d 1951- $7 mzk2003171674 $4 aut 245 14
$a The place and role of social networks in personnel markenting / $c Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová ; translator: Maroš Buday 264 -1
$a České Budějovice : $b Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., $c 2019 300 $a 79 stran : $b ilustrace ; $c 22 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a 100 výtisků 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 650 07
$a personální marketing $7 ph978685 $2 czenas 650 07
$a informační a komunikační technologie $7 ph752781 $2 czenas 650 07
$a sociální média $7 ph634112 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Matkovčíková, Natália $7 jo2015860420 $4 aut 700 1-
$a Beláňová, Benita $7 mzk20181017797 $4 aut 700 1-
$a Buday, Maroš $7 ola20191047933 $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1