Počet záznamů: 1
Zálepky, pečetky, jiné známky
Šmidrkal, Pavel, 1953- - Autor - Editor
63 stran : barevná faksimile ; 13 x 18 cm
ISBN 978-80-7415-128-6
19.-20. století
etikety reklamní nálepky reklamní poštovní nálepky
katalogy výstavSignatura C 384.476 Umístění Údaje o názvu Zálepky, pečetky, jiné známky / uspořádal a napsal: Pavel Šmidrkal Záhlaví-jméno Šmidrkal, Pavel, 1953- (Autor) (Editor) Nakladatel Pelhřimov : Nová tiskárna Pelhřimov, 2016 Fyz.popis 63 stran : barevná faksimile ; 13 x 18 cm ISBN 978-80-7415-128-6 Číslo nár. bibl. cnb002840950 Předmět.hesla 19.-20. století * etikety - Česko - 19.-20. století * reklamní nálepky - Česko - 19.-20. století * reklamní poštovní nálepky - Česko - 19.-20. století Forma, žánr katalogy výstav Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 655.3.066.252 , 659.136.1:676.811 , 659.136.1:656.835.1 , (437.3) , (083.824) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Reklamní nálepky nebo známky? – Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou. A také probouzejí nostalgii v přístavišti starých časů. Jedná se o dosud podrobněji nezmapovanou oblast propagační tvorby, poskytující naději ke sběratelským objevům. Skrývají se téměř neznámé, v zúženém koridoru zájmu sběratelů snad i proto, že nejsou, na rozdíl od poštovních známek, nijak zvlášť ceněné (až na výjimky), nenesou žádnou nominální hodnotu a jejich rozvoj postupně zabrzdil a vytlačil mohutný příboj jiných způsobů reklamy včetně tvorby loga. Jejich pozici lze charakterizovat i větou, že jsou přilepeným cípem filatelie (filumenie) ve vzdáleně příbuzenském vztahu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1