Počet záznamů: 1
Jesenský, Daniel - Author
První vydání - 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
ISBN 978-80-271-0252-5
marketingová komunikace spotřebitelské chování maloobchod
marketing v místě prodeje
kolektivní monografieCall number C 376.760 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Portion of title POP, POS, in-store, shopper marketing Main entry-name Jesenský, Daniel (Author) Edition statement První vydání Publication Praha : Grada, 2018 Phys.des. 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-0252-5 National bibl. num. cnb002944966 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketing v místě prodeje Subj. Headings marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 , 366.1 , 339.37 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1