Počet záznamů: 1
Psychologie trhu v obchodu a službách
Chadt, Karel, 1955- - Autor
100 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-905181-9-3
psychologie trhu psychologie prodeje spotřebitelské chování spotřebitelé
monografieSignatura C 375.135 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Údaje o názvu Psychologie trhu v obchodu a službách / Karel Chadt Záhlaví-jméno Chadt, Karel, 1955- (Autor) Nakladatel [Praha] : Press21, [2017] Copyright ©2017 Fyz.popis 100 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-905181-9-3 Číslo nár. bibl. cnb002929431 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla psychologie trhu * psychologie prodeje * spotřebitelské chování * spotřebitelé - psychologické aspekty Forma, žánr monografie Konspekt 159.98 - Aplikovaná psychologie MDT 159.98:339.13 , 658.8:005.32 , 366.1 , 366-05 , 159.9 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Druh dok. KNIHY Znalost aplikované psychologie (v daném případě psychologie trhu) nám pomáhá správně se orientovat ve složitém vztahu prodávající - nakupující. Tyto znalosti nám pomohou zejména při hlubším poznávání a ovlivňování druhých lidí. Zde bych rád zdůraznil v tom pozitivním slova smyslu. Nemám osobně rád manipulativní chování v jakémkoliv smyslu. Seznámení se základy psychologie trhu může dát zájemcům základ k psychologickému myšlení a tak aplikovat tyto poznatky ve svém životě a pracovní činnosti. Kniha je primárně určena pro manažery zabývající se problematikou psychologie, psychologií služeb a v neposlední řadě pro management hotelnictví a také jako vzdělávání materiál pro studenty managementu hotelnictví a také pro laickou veřejnost, zabývající se předmětnou problematikou. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1