Počet záznamů: 1  

Otázky psychologie učení


  1.  Jiránek, František, 1914-1977 - Autor
    1. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 - 138 s. ; 8°
    Vysokoškolské učebnice
      Lomová, Božena - Autor   Holubář, Zdeněk, - Autor
     učení  psychologie dítěte  děti školního věku
     studie
    SignaturaC 59.958
    Umístění
    Otázky psychologie učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.958   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.958 v1   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuOtázky psychologie učení : chápání pořádacích a syntaktických vztahů u dětí / Autoři: Fr. Jiránek, Zd. Holubář, B. Lomová
    Záhlaví-jméno Jiránek, František, 1914-1977 (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 (Brno : Rudé právo)
    Fyz.popis138 s. ; 8°
    Číslo nár. bibl.cnb000443801
    Edice Vysokoškolské učebnice (Státní pedagogické nakladatelství)
    Poznámky3500 výt.. Přehl. lit.. Jmenný a věcný rejstřík. S tb. v textu. Vazba: Mirek Jura
    Dal.odpovědnost Lomová, Božena (Autor)
    Holubář, Zdeněk, 1927-1998 (Autor)
    Předmět.hesla učení - teorie * psychologie dítěte * děti školního věku
    Forma, žánr studie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT (048.8) , 159.953.5 , 316.346.32-053.5 , 159.922.7
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Otázky psychologie učení
    První část monografie, která je úvodem do problematiky, seznamuje rámcově s některými názory a výzkumy v této oblasti. Hlavní výklad je zaměřen na osvětlení teoretických otázek a naznačuje výzkumné problémy a metody abstrakce pořádacích a syntaktických vztahů u dětí ve věku od 3 do 9 let. Poslední kapitola informuje o průběhu konkrétně prováděného výzkumu, jehož výsledky analyzuje a hodnotí z hlediska využití ve školní praxi. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.