Počet záznamů: 1  

Discourse and interaction in English language teaching

  1. SYS0353370
    LBL
      
    01862nam-a2200565-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222103403.0
    007
      
    ta
    008
      
    110228s2010----xr-a---e------001-0-eng--
    015
      
    $a cnb002166818
    020
      
    $a 978-80-7290-477-8 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)713797582
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    0-
    $a eng $a cze
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11
    080
      
    $a 811.111 $2 MRF
    080
      
    $a 81'24 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011.3-051 $2 MRF
    080
      
    $a 331.546 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064.2 $2 MRF
    080
      
    $a 801.73 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Betáková, Lucie, $d 1968- $7 mzk2005300706 $4 aut
    245
    10
    $a Discourse and interaction in English language teaching / $c Lucie Betáková
    260
      
    $a V Praze : $b Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, $c 2010
    300
      
    $a 315 s. : $b il. ; $c 25 cm
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Analýza diskurzu školní třídy ve vztahu jak k učiteli, tak k žákům v hodinách anglického jazyka. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072904778 $2 NKP
    546
      
    $a Část. český text
    650
    07
    $a angličtina $7 ph114056 $2 czenas
    650
    07
    $a jazyková výuka $z Česko $7 ph162894 $2 czenas
    650
    07
    $a učitelé $z Česko $7 ph126982 $2 czenas
    650
    07
    $a profesní kompetence $7 ph136580 $2 czenas
    650
    07
    $a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas
    650
    07
    $a diskurzivní analýza $7 ph503054 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.