Počet záznamů: 1
Marketing management
Kotler, Philip, 1931- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 788 s. : barev. il. ; 29 cm
ISBN 978-80-247-1359-5 (váz.)
Keller, Kevin Lane, - Autor
marketingový management
učebnice vysokých škol příručkySignatura B 48.519 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2007 Fyz.popis 788 s. : barev. il. ; 29 cm ISBN 978-80-247-1359-5 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001729095 Poznámky Přeloženo z angličtiny. Na tit. s. uvedené 12. vyd. patří anglickému originálu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Marketing management Dal.odpovědnost Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
Předmět.hesla marketingový management Forma, žánr učebnice vysokých škol * příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005 , (075.8) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management). Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1