Počet záznamů: 1
Spotřební chování a segmentace trhu
Koudelka, Jan - Autor
Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 - 227 s. ; 30 cm
ISBN 80-86730-01-8 (brož.)
Edice učebních textů. Marketing
spotřebitelské chování segmentace trhu marketingový audit
učebnice vysokých školSignatura S 31.963 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka Záhlaví-jméno Koudelka, Jan (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 Fyz.popis 227 s. ; 30 cm ISBN 80-86730-01-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001705433 Edice/vedl.záhl. Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů. Marketing Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla spotřebitelské chování * segmentace trhu * marketingový audit Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 339.3 - Vnitřní obchod MDT 339.138.017 , 658.8:005.52 , 366.1 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1