Počet záznamů: 1
Hesková, Marie, 1948- - Autor
1. české vyd. - Praha : Profess Consulting, 2006 - viii, 184 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-7259-049-9 (brož.)
marketingový management řízení značky procesní management
příručky případové studieSignatura C 323.993 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Category management / Marie Hesková Záhlaví-jméno Hesková, Marie, 1948- (Autor) Údaje o vydání 1. české vyd. Vyd.údaje Praha : Profess Consulting, 2006 Fyz.popis viii, 184 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-7259-049-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001688304 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketingový management * řízení značky * procesní management Forma, žánr příručky * případové studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 , 005:658.626 , 005.5 , (035) , (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy. Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu – v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá. Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1