Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
2., rozš. a aktual. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2002 - 264 s. : il.
ISBN 80-247-0402-1
Expert
Komárková, Růžena, - Jiná role
psychologie reklama a propagace
příručkySignatura C 307.671 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 2., rozš. a aktual. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2002 Fyz.popis 264 s. : il. ISBN 80-247-0402-1 Číslo nár. bibl. cnb001191918 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Komárková, Růžena, 1944- (Jiná role)
Předmět.hesla psychologie * reklama a propagace Forma, žánr příručky MDT 159.9 , 659 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1